مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

در اینجا مطالبی که فکر می کنم مفید هستند را بیان می کنم.

  • ۰
  • ۰

کیس استوک نسل 8 Equus Nobilis با پردازنده i7 دارای پردازنده مرکزی core i7 شرکت سازنده اینتل می باشد. این کیس استوک دارای حافظه کش 8 مگا بایت و تعداد هسته 6.4 پردازنده ای با عملکرد عالی و اجرای روان انواع برنامه ها از جمله فتوشاپ را داراست.

این کیس استوک از برند Equus Systems و سری Nobilis است که دارای وزن 6 کیلوگرم و ابعاد 13×15×3.9 اینچ می باشد. ظرفیت حافظه رم این نوع کیس 8 گیگا بایت از نوع DDR4 است و قابلیت ارتقا تا 64 گیگا بایت را دارد.

ظرفیت حافظه داخلی کیس استوک 500 گیگا بایت و از نوع HDD می باشد. شرکت سازنده پردازنده گرافیکی این نوع کیس Intel® و مدل پردازنده گرافیکی آن UHD Graphics 630 می باشد.

از امکانات این کیس استوک می توان دارا بودن پورت LAN یا Ethernet اشاره کرد. دارای سه عدد پورت نمایش و پورت hdmi و همینطور پورت usb2.0 و usb3.0 می باشد.از امکانات دیگر این کیس به پورت ورودی و خروجی صدا اشاره کرد.

این نوع کیس دارای کاربری اداری، خانگی، کاربری مالتی مدیا، کاربری گیمینگ با نصب گرافیک می باشد. برای مشاهده انواع دیگر کیس در فروشگاه نور استوک و همینطور خرید مینی کیس نسل 7 اینجا را کلیک نمایید.

  • ۰۱/۰۸/۲۴
  • نسیم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی