مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

در اینجا مطالبی که فکر می کنم مفید هستند را بیان می کنم.

  • ۰
  • ۰

در مقاله آموزش طریقه نصب چراغ مگنتی ابتدا معرفی از چراغ های مگنتی داریم و در ادامه طریقه نصب را بیان می کنیم.

در خانه هوشمند آراز محصولات چراغ مگنتی به همراه اتصالات و پروفیل چراغ مگنتی به فروش می رسد برای اطلاع از قیمت محصول و نحوه خرید با شماره 09134331139 تماس گرفته و از کارشناسان این فروشگاه به طور رایگان مشاوره بگیرید.

معرفی چراغ مگنتی

با محبوبیت سبک مینیمالیستی، نورپردازی خطی در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. برای تطبیق دکوراسیون های مختلف در مکان های مختلف می توان از وسایل روشنایی خطی استفاده کرد. چراغ مگنتی علاوه بر اینکه نیازهای اولیه نور را برآورده می کند، بسیار خلاقانه و مد روز است.

امروزه سیستم روشنایی مگنتی ریلی ترکیبی از تمام چراغ های LED خطی است و احتمالاً در آینده جایگزین روشنایی های LED سنتی و لامپ های خطی معمولی خواهد شد. چراغ های ریلی مگنتی LED می توانند جایگزین بهتری برای وسایل روشنایی معمولی مانند لامپ ها و چراغ های آویز در خانه یا محل کار شما باشند. این نوع نورپردازی می تواند بیش از آنچه که تصورش را بکنید، با مزایای بی نظیر بسیاری ارائه دهد.

 

چراغ ریلی مگنتی چیست

چراغ مگنتی ریلی از منبع تغذیه مطمئن استفاده می کند و چراغ مگنتی در برابر برق گرفتگی دارای امنیت بالا است. نصب چراغ مگنتی راحت است و هنگام نیاز به تعویض و یا تعمیر جابجایی آن آسان است.

ریل های چراغ مگنتی می توانند چراغ های LED مختلف را در خود جای دهند تا بتوان از آنها برای اهداف مختلف استفاده کرد. بدون نیاز به ابزار اضافی می توان آن را به هر موقعیتی منتقل کرد.

این بهترین گزینه برای روشنایی خانه، به ویژه چراغ های ریلی مگنتی با قابلیت تنظیم نور هوشمند است. چراغ مگنتی ریلی LED کم ولتاژ است. همینطور ریل ها و لامپ ها بسیار ساده و ظریف هستند و برای هر متراژ ساختمان تجاری یا مسکونی مناسب است.

چراغ ریل مگنتی چراغی است که می توان آن را روی یک ریل نصب کرد. زاویه نور را به صورت تصادفی تنظیم می کند. بسیاری از مردم بر این باورند که جداسازی و مدیریت اتصال کشویی بین جعبه منبع تغذیه و ریل چراغ‌های مگنتی سنتی دشوار است.

در چراغ مگنتی از فناوری مگنت یا مغناطیس استفاده می شود. به صورتی که یک آهنربا در جعبه منبع تغذیه قرار می گیرد و یک ورق آهنی برای جذب آهنربا به ریل متصل می شود.برای نصب ریل چراغ مگنتی نیاز به پیش زمینه ای برای نصب نیست و به راحتی ریل ها روی سقف یا دیوار و یا درون سقف کاذب یا دیوار نصب می شوند. چراغ های ریلی مگنتی را می توان با سایر ماژول های لامپ ترکیب کرد.

چگونه چراغ های ریلی مگنتی را نصب کنیم؟

اگر گزینه های مناسبی را انتخاب کنید، نصب چراغ مگنتی ریلی آسان است. در اینجا چند طریقه نصب چراغ مگنتی برای شما آورده شده است.

  • نصب چراغ مگنتی به صورت توکار

نورپردازی ریلی مگنتی توکار محبوب ترین روش نصب چراغ های مگنتی است. در محل نصب لامپ یک سوراخ ایجاد کنید و سپس ریل را به پایه وصل کنید. این نصب برای ساختمان های جدید ایده آل است زیرا آسان و ساده است.

  • نصب چراغ مگنتی به صورت آویز

هنگام نصب چراغ مگنتی ریلی بر روی کابل های آویز، باید توازن نیروها در نظر گرفته شود. گزینه های اصلی یا چراغ مگنتی خطی LED یا چراغمگنتی نقطه ای LED مشبک هستند. لامپ مگنتی آویز در بین جوانان محبوبیت دارد زیرا می توان ارتفاع آن را متناسب با صحنه های مختلف تنظیم کرد.

  • نصب چراغ مگنتی به صورت روکار

چراغ مگنتی روکار با افزودن روشنایی به ریل و عدم برش سطح سقف انجام می شود.

  • نصب سقف

نصب سقف را می توان در مناطقی که شیار یا سقف وجود ندارد استفاده کرد. این ساده ترین و محبوب ترین روش برای نصب چراغ ریلی است. استفاده از این روش آسان و مقرون به صرفه است. روش نصب همانند ریل نصب روکار است.

 
Image for post

 

کاربرد چراغ های مگنتی ریلی

چراغ های مگنتی ریلی به طور گسترده در مکان های تجاری که به جلوه های تزئینی و نورپردازی تاکیدی نیاز است مانند فروشگاه های لباس، جواهرات فروشی، سالن های نمایشگاه، هتل ها، کلوپ ها و غیره استفاده می شود. اما به دلیل ظاهر شیک، استفاده از تکنولوژی، انعطاف پذیری بالا. و ... روز به روز جوانان بیشتری آن را دوست دارند و همچنین در نورپردازی منزل مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب و مطالعه توسط طراحان استفاده می شود. ترکیب چراغ مغناطیسی می تواند اجزای مختلفی را با مشخصات و پارامترهای مختلف در صورت نیاز، با اندازه جمع و جور، جداسازی آسان، ترکیب و انعطاف پذیری متحرک و غیره مطابقت دهد. نورپردازی، بهترین انتخاب برای طراحان برای ترسیم خطوط فضا است.

در نهایت به طور خلاصه، ویژگی های کلی چراغ های مگنتی ریلی به شرح زیر است:

از طریق ریلی که از قبل تعبیه می شود و با قرار دادن مازول های روشنایی سیتم روشنایی مغناطیسی کامل می شود.

بعداً نیازی به ابزارهای دست و پا گیر نیست، به طور مستقیم در ماژول روشنایی تعبیه شده است و از ترکیبات مختلف ماژول های روشنایی پشتیبانی می کند.

در کاربرد خانگی، چراغ های ریلی دارای ویژگی های ساده و زیبا، به ویژه در نصب و تنظیم، انعطاف پذیر و راحت است.

چراغ‌های ریلی مگنتی با عناصر تکنولوژیکی آسان مانند مگنت، باعث می‌شود طراحی نور فضا، فضای منحصر به فرد با طراحی مینیمالیستی ایجاد شود.

در مقاله آموزش طریقه نصب چراغ مگنتی سعی کردیم به طور خلاصه و واضح روش نصب انواع چراغ ریلی را شرح دهیم. اگر می خواهید در مورد چراغ های مگنتی ریلی بیشتر بدانید، لطفا با ما در خانه هوشمند آراز تماس بگیرید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طریقه نصب چراغ مگنتی مقاله راهنمای نصب چراغ مگنتی به آدرس زیر را مطالعه نمایید.

https://www.digiaraz.ir/%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82%d9%87-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%da%86%d8%b1%d8%a7%d8%ba-%d9%85%da%af%d9%86%d8%aa%db%8c/

  • ۰۲/۰۴/۱۵
  • نسیم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی