متخصص سئو کسی است که وب سایت ها ر برای رسیدن به رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو بهینه می کند. یک سئوکار فردی است که میداند چگونه ترافیک بیشتری را از موتورهای جستجو دریافت کند. در این متن در مورد اینکه چطور سئوکار شویم مطالبی را بیان می کنیم.
یک متخصص سئو چه مهارت هایی باید داشته باشد؟
سئو بسیار بیشتر از بهینه سازی متا تگ ها در یک وب سایت است.
مهارت های کلیدی که یک متخصص سئو باید داشته باشد، عبارتند از:
- امکان یافتن کلمات کلیدی با حجم بالا و کم رقابت
- درک اولیه HTML
- چگونه و کجا کلمات کلیدی را به یک صفحه وب اضافه کنیم
- مهارت های کپی رایتینگ متوسط تا پیشرفته
- تسلط به محتوای بصری مانند ویدئو و اینفوگرافیک
- آشنایی با روند های نوظهور سئو و تغییرات الگوریتم گوگل.
سئوکار چه چیزهایی باید از موتورهای جستجو بداند؟
درک اینکه موتورهای جستجو چگونه کار می کنند، یک دانش کلیدی برای هر متخصص سئو یا سئوکار است.
سپس، کد هر صفحه را می خزند. هنگامی که صفحه خزیده می شود، صفحه به فهرست موتور جستجو اضافه می شود که مجموعه ای از صفحات ذخیره شده در حافظه پنهان است.
ویژگی های یک متخصص سئو
برخی از ویژگی های کلیدی که متخصصان سئو موفق باید در دنیای بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی موتور جستجو داشته باشند، شامل سه سطح سئو است. سه سطح برای بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد، عبارتند از:
1. سئو تکنیکال: به عناصر غیرمحتوایی وب سایت شما اشاره دارد. این بخش شامل استراتژی هایی برای بهبود ساختار و پایه یک وب سایت است.
2. سئو داخلی: به محتوای وب سایت شما و بهینه سازی آن برای کمک به موتورهای جستجو برای درک موضوع محتوای شما و دیدن وب سایت به عنوان یک منبع ارزشمند مربوط می شود.
3. سئوی خارجی : بهینه سازی خارج از صفحه همچنین شامل استراتژی هایی برای ایجاد شهرت یک وب سایت است تا به موتورهای جستجو نشان دهد که یک وب سایت منبع قابل اعتمادی است و بنابراین باید در نزدیکی رتبه بندی موتورهای جستجو قرار گیرد.
- ۰۱/۰۵/۱۲