مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

در اینجا مطالبی که فکر می کنم مفید هستند را بیان می کنم.

  • ۰
  • ۰

معرفی کیس استوک i7

کیس استوک i7 یا مینی کیس HP Compaq Elite 8300 دارای پردازنده نسل سوم Intel i7 3770 با سرعت پایه 3.4 گیگاهرتز، 4 هسته و 8 رشته و 8 مگابایت حافظه کش است. رم دستگاه 4 گیگابایت و از نوع DDR3 بوده و تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است. حافظه داخلی با ظرفیت 500 گیگابایت یک هارد دیسک SATA است که می توان آن را به 8 ترابایت ارتقا داد و یا با حافظه SSD پرسرعت جایگزین کرد. همه اینها به طور محکم کنار هم قرار گرفته اند تا کیس استوک HP Compaq Elite 8300 بتواند کارایی مطلوبی داشته باشد.

کیس استوک HP Compaq Elite 8300 با ابعاد 33.78 سانتی متر عرض، 37.84 سانتی متر عمق و 9.9 سانتی متر ارتفاع استفاده بهینه از فضای دسکتاپ شما می کند و با ظاهر دلنشین خود زیبایی بیشتری به دسکتاپ شما می بخشد. مینی کیس استوک HP Compaq Elite 8300 با شش پورت USB 2.0، چهار درگاه USB 3.0، یک پورت سریال و پورت های نمایشگر و VGA از قابلیت اتصال همزمان به دو نمایشگر پشتیبانی می کند.

محفظه HP Compaq Elite 8300 می تواند برای مهندسی، طراحی، برنامه نویسی و اجرای نرم افزارهای ویرایش عکس مانند Photoshop استفاده شود. همچنین می توان از آن برای اجرای نرم افزارهای کاربردی مانند Word ،EXel ،PowerPoint و نرم افزارهای حسابداری استفاده کرد.

با ارتقای کارت گرافیک این سیستم قدرتمند به راحتی می توانید تمامی نرم افزارهای طراحی سه بعدی، گرافیک های سنگین و بازی های روزمره را با سرعت ایده آل اجرا کنید.

در فروشگاه نور استوک مدلهای دیگر کیس استوک وجود دارد که یکی از آنها کیس استوک i5 می باشد برای مشاهده کیس استوک i5 اینجا را کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۶/۲۴
  • نسیم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی