مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

در اینجا مطالبی که فکر می کنم مفید هستند را بیان می کنم.

  • ۰
  • ۰

کیس استوک نسل 6 از جمله HP EliteDesk 800 G2 با طراحی منحصر به فرد و زیبا، و یک پک کامل که اکثر نیازهای شما را با اطمینان ، امنیت و کارایی بالا و همچنین صرفه جویی در فضا و مصرف برق برطرف خواهد کرد. کیس اچ پی 800 جی تو ، دارای پردازنده جدید تری نسبت به کیس های استوک دیگر است. همچنین پردازنده و چیپست کیس دست دوم HP 800 G2 از نوع DDR4 می باشد. همچنین به خاطر پایداری و کارایی بالا در استفاده طولانی مدت می تواند انتخاب مناسبی برای شرکت ها و مراکز اداری باشد که سیستم هایی Real-time برای استفاده شبانه روزی و تایم های بالا نیازمند هستند.

کیس استوک نسل 6 شامل سری پردازنده i5 و i6 می باشد که این نمونه کیس پردازنده i5 است. سازنده این پردازنده شرکت intel می باشد و دارای حافظه کش 6 مگا بایت smart است. ظرفیت حافظه رم این کیس 8 گیگا بایت و قابلیت ارتقا تا 64 گیگا بایت است.

این کیس دارای پورت vga و 8 عدد پورت usb 3.0 و 2 عدد پورت usb2.0 است. همینطور این محصول از 3 مانیتور همزمان پشتیبانی می کند.

برای مشاهده کیس استوک نسل 6 به نوراستوک مراجعه کنید. همینطور در مورد کیس استوک نسل 9 و دریافت اطلاعات بیشتر این سایت را دنبال کنید.

  • ۰۱/۰۶/۳۰
  • نسیم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی