مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

در اینجا مطالبی که فکر می کنم مفید هستند را بیان می کنم.

  • ۰
  • ۰

برای افرادی که طراح گرافیک می باشند، توصیه میکنم که از مانیتوری استفاده کنند که خروجی بهتر و واقعی تری را نمایش می دهد و تفاوت محسوسی با سایر مانیتورها ایجاد می کند. شما به مانیتوری نیاز دارید که بهترین عملکرد را با وضوح بالا و پوشش رنگی گسترده ارائه دهد. یک طراح گرافیک باید مانیتور 4K داشته باشد. خوشبختانه گزینه های خوبی در بازار برای طراحان وجود دارد و با پیشرفت تکنولوژی، مانیتورهای 4K اکنون مقرون به صرفه تر و در دسترس تر از همیشه هستند. ما مانیتورهای موجود در بازار را بررسی می کنیم و برخی از بهترین گزینه های شما را بررسی می کنیم.

برای اینکه بتوانید بهترین مانیتور برای طراحی در بازار را انتخاب کنید، باید روی صفحه نمایش روشن و بزرگ، رنگ های دقیق و همچنین وضوح عالی شرط بندی کنید. همچنین باید به نوع کار گرافیکی که انجام می دهید نگاه کنید و بررسی کنید که کدام عامل ممکن است برای شما اولویت بیشتری روی مانیتور داشته باشد. مانیتوری که انتخاب می‌کنید باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد و تا حد امکان به سمت مانیتورهای بازی باشد تا بتوانید عملکرد گرافیکی خوبی از آن‌ها داشته باشید.

Dell UltraSharp U3818DW

مانیتور Dell U3818DW ممکن است به دلایل مختلفی بهترین انتخاب برای طراحان گرافیک باشد. صفحه نمایش 4K آن با قیمت بسیار مناسبی در دسترس است و با طراحی عالی خود، برای آن دسته از طراحانی که کار خود را به صورت حرفه ای انجام می دهند، گزینه رده بالایی است. صفحه نمایش آن 99 درصد برنامه های ادوبی را پوشش می دهد و انتخابی ایده آل برای طراحی خواهد بود.

 این محصول از صفحه نمایش منحنی 37.5 اینچی بهره می برد و میدان دید تقریباً کاملی را ارائه می دهد. این بدان معناست که مانیتور در حین فوکوس چشم تقریباً یکنواخت کار می کند و حرکت چشم در سراسر مانیتور را کاهش می دهد.

شما می توانید این مانیتور را با کابل های مخصوص به مک بوک پرو خود متصل کرده و بدون مشکل با آن کار کنید. شما می توانید صفحات گسترده را در آن باز کنید و به عنوان یک طراح دیگر مجبور نیستید درایو را با برنامه های خود کوچک کنید.

LG 27UL850

بسیاری از مانیتورهای 4K می توانند بسیار گران باشند، اما LG 27UL850 نسبت به قیمت بسیار مناسب است. این مانیتور 27 اینچی کیفیت رنگ بسیار خوبی دارد و هرگز از کیفیت آن ناامید نخواهید شد. کنترل رنگ ال جی در این مانیتور بسیار عالی است و 99 درصد طیف رنگی RGB را پوشش می دهد. این صفحه نمایش تخت با حداکثر رزولوشن 4K UHD در اختیار شماست و به شما کمک می کند تا درک بهتری از محتوای نمایش داده شده به عنوان یک طراح داشته باشید.

 محدوده دینامیکی بالای این مانیتور دارای حداکثر روشنایی 400 نیت است. در واقع، به این معنی است که سطوح مشخصی از رنگ و روشنایی را ارائه می دهد و بیش از آنچه از سایر مانیتورهای معمولی انتظار دارید. مانیتور 27UL850 یک انتخاب عالی برای عکاسان، طراحان گرافیک یا هر کسی است که به دنبال تولید رنگ با کیفیت با قیمتی مقرون به صرفه است. گزینه های گران تری در بازار وجود دارد که طراحان گرافیک می توانند از بین آنها انتخاب کنند. گزینه های دیگر ممکن است خروجی رنگ با کیفیت بهتری داشته باشند، اما قیمت بالایی خواهند داشت.

BenQ PD3200U

بهترین چیز در مورد این مانیتور این است که در سه پیکربندی مختلف ارائه می شود و می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. این مانیتور دارای رزولوشن 3840 در 2160 است و کیفیت 4K UHD با وضوح فوق العاده بالا و جزئیات عالی را ارائه می دهد.

 مشخصات فنی این محصول معمولاً برای کارهای خلاقانه مناسب است و صفحه نمایشی خواهد بود که دقت رنگ بالایی را در کنار نمایش واقعی تری ارائه می دهد. فناوری انحصاری AQColor توسعه یافته توسط BenQ طیف وسیعی از فضاهای رنگی را برای برنامه های Adobe فراهم می کند. این مانیتور می تواند رنگ های روی صفحه را روشن، پررنگ و مناسب کند. اگر می خواهید انیمیشن ها، جلوه های بصری، گرافیک و سایر عناصر را به بهترین شکل ممکن نمایش دهید، مانیتور BenQ PD3200U بهترین انتخاب شما خواهد بود.

Samsung U28E590D

به عنوان یک طراح گرافیک، قطعا باید از یک مانیتور 4K استفاده کنید. اگر بودجه خوبی دارید، قطعا این مانیتور 28 اینچی سامسونگ بهترین گزینه ای است که می توانید بدون افت کیفیت از آن استفاده کنید. این مانیتور نمای زیبای 4K Ultra HD را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از طراحی، تماشا و حتی خواندن بر روی آن لذت ببرید. با استفاده از مانیتور سامسونگ حرکات سریع انیمیشن ها بسیار خوب به نظر می رسند و نرخ پاسخ 1 میلی ثانیه ای آن کمک می کند تا تصاویر بسیار روان و دلپذیر شوند. نرخ پاسخ سریع مانیتور به شما امکان می دهد روی انیمیشن ها کار کنید و بازی کنید یا فیلم تماشا کنید.

در اینجا چند نمونه از بهترین مانیتور برای طراحی را معرفی کردیم. برای مشاهده موارد بیشتر به سایت نور استوک مراجعه نمایید..

  • ۰۱/۰۷/۰۹
  • نسیم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی