مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

در اینجا مطالبی که فکر می کنم مفید هستند را بیان می کنم.

  • ۰
  • ۰

مانیتورهای استوک و کارکرده دل را با ارزان ترین قیمت در نور استوک مشاهده نمایید. به راحتی مانیتور استوک دل را با کیفیت عالی خریداری کنید. 

مانیتورهای استوک Dell با صفحه نمایش های کوچک 20 اینچ، 21 اینچ، 22 اینچ، 23 اینچ تا بیش از 24 اینچ در نور استوک در دسترس هستند. این محصولات Dell دارای پنل های IPS و TN هستند. تمام مانیتورهای Dell موجود در انبار تست شده و بررسی شده و سالم بودن آنها تضمین شده است.

 استوک مانیتور این برند خوش نام با بسته بندی مناسب به سراسر کشور ارسال می شود. تمام مانیتورهای Dell موجود و متعلق به قبل دارای یک دوره آزمایشی هفت روزه هستند. به دلیل قیمت پایین، مانیتورهای استوک گزینه مناسبی برای خرید هستند و برند دل یکی از محبوب ترین آنهاست.

 محصولات برند آمریکایی دل از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این مانیتورهای سری دل از اروپا و آمریکا وارد و سفارش داده شده است. مانیتورهای سری دل در کاربردهای مختلفی مانند بازی، حرفه ای، گرافیکی، میان رده و خانگی موجود هستند. همچنین اکثر مدل های این محصولات دارای پایه حرفه ای با امکان تنظیم ارتفاع و چرخش صفحه نمایش هستند. مانیتور Dell موجود و کارکرده را هم اکنون با قیمت های ویژه از noorstok خریداری کنید.

خرید مانیتور استوک دل

مانیتور دل استوک یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای مانیتور دست دوم و استوک در جهان است. بیشترین خرید و فروش مانیتور دل، اچ پی و لنوو در شیراز، اصفهان، گناوه و تهران انجام می شود که معمولا 24، 22، 20 و 19 اینچ هستند. برخی از مدل هایی که دارای ورودی HDMI هستند نسبت به مدل های معمولی قیمت بالاتری دارند.

مانیتورهای شرکت‌های Dell و HP دارای طراحی، ساخت و کیفیت نرم‌افزار قابل توجهی هستند تا سال‌ها در خدمت شما باشند. مانیتورهای سری دل معمولا قدیمی تر از مانیتورهای سری HP هستند. البته تمیز یا خراشیده بودن مانیتور بستگی به میزان و نحوه استفاده از دستگاه دارد.

 خرید مانیتور لمسی استوک نیز ارزش دارد زیرا نسخه آکبند با 5 برابر قیمت در بازار موجود است که تفاوت فقط در گارانتی و اقلام موجود است. همچنین اگر قصد خرید کیس استوک برای مانیتور، کارت گرافیک و قطعات استوک و یا لوازم جانبی مانند کیبورد، ماوس و مودم را با قیمت مناسب دارید، نور استوک همراه شما خواهد بود.

یکی از نکاتی که هنگام خرید مانیتور باید توجه داشت، رزولوشن وضوح تصویر است که به آن تعداد پیکسل های صفحه می گویند. هر چه رزولوشن مانیتور بالاتر باشد، وضوح و کیفیت تصویر بالاتر می رود زیرا جزئیات بیشتری را به ما نشان می دهد. به عنوان مثال، با وضوح Full HD شما 2 میلیون پیکسل روی صفحه نمایش خود دارید.

یکی از موارد مهمی که بسیاری از کاربران به آن توجه نمی کنند زاویه دید آنها با صفحه نمایش است. زوایای دید نامناسب علاوه بر آسیب به چشم ها باعث درد گردن و کمر و در نهایت آرتروز در این نواحی می شود. زاویه دید مناسب باید به گونه ای باشد که بالای صفحه مانیتور در سطح چشم یا کمی زیر آن قرار گیرد (15 تا 50 درجه زیر سطح افقی چشم). به عنوان مثال، برای یک مانیتور 25 اینچی، فاصله بین چشمان شما و صفحه نمایش باید به اندازه یک بازو باشد. و در نهایت مانیتور را به گونه ای کج کنید که قسمت بالای صفحه کمی دورتر از پایین صفحه باشد.

هنگام خرید مانیتور استوک به موارد ذکر شده وجه شود. مانیتور استوک دل دارای ویژگی ذکر شده است. در سایت نور استوک می توانید انواع مانیتور استوک و دیگر قطعات کامپیوتری استوک را مشاهده نمایید

  • ۰۱/۰۷/۰۹
  • نسیم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی