مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

در اینجا مطالبی که فکر می کنم مفید هستند را بیان می کنم.

  • ۰
  • ۰

انواع نمایشگرهای فضای باز شهری
همه نمایشگرهای شهری دارای انواع مختلفی هستند که برای مصارف مختلف طراحی شده اند. به عنوان مثال نمایشگرهای شهری در دو نوع کلی outdoor و indoor یا به عبارتی indoor urban display و outdoor urban display نامگذاری می شوند. در این مقاله می خواهیم در مورد انواع نمایشگر شهری در فضای باز صحبت کنیم.
نمایشگر شهری در فضای باز دارای قابلیت های مختلفی از جمله ضد آب، ضد ضربه، ضد گرد و غبار و دید در نور روز می باشد. این ویژگی ها باعث می شود تا این محصول در محیط های بیرونی دوام کافی داشته باشد و به دلیل شرایط جوی مختلف از بین نرود.
انواع نمایشگرهای فضای باز شهری عبارتند از:

  • نمایشگر شهری نصب شده در ورودی پاساژها و مراکز خرید:
    این نوع نمایشگر فضای باز شهری را می توان در ورودی پاساژها و مراکز خرید نصب کرد. کاربرد این نوع نمایش شهری در فضای باز عمدتاً تبلیغاتی است. تبلیغات روی صفحه های شهری خارج از لابی ثابت کرده است که بیش از 70 درصد مردم مراکز خرید را با تبلیغات محیطی انتخاب می کنند. حتی 33 درصد از رهگذران برای توجه به صفحه های تبلیغاتی توقف می کنند و مدت ها بعد قادر به درک این پیام هستند. به طور کلی خرید و نصب نمایشگر تبلیغاتی شهری در فضای باز در ورودی اصلی مراکز خرید احتمال خرید را 37 درصد افزایش می دهد. به همین دلیل است که حضور این نمایشگرهای شهری تاثیر بسزایی در تحول تبلیغات محیطی دارد. همچنین یکی از اثرات دیگر استفاده از ویترین شهری در خارج از سالن، رشد کسب و کار و درآمد فعالان اقتصادی است.
  • نمایشگاه شهری بزرگراه ها و بزرگراه ها:
    نوع دیگری از نمایشگرهای شهری در فضای باز، تلویزیون شهری غول پیکر نامیده می شود. این نمایشگرها عمدتاً برای تبلیغات استفاده می شوند، گاهی اوقات برای اطلاع رسانی به مردم در مناطق پرتردد شهری نصب می شوند. در موارد دیگر، نمایشگرهای فضای باز شهر، مسابقات جام جهانی یا برنامه های تلویزیونی مورد علاقه مردم را پخش می کنند. این نوع نمایشگرهای شهری بر روی پایه های بلند نصب می شوند و اغلب به صورت 24 ساعته کار می کنند.
  • جدول امتیازات ورزشی:
    اسکوربورد ورزشی یکی از محصولات گروه صنعتی نور و نما می باشد. این محصول محبوب، نوع دیگری از نمایشگرهای بیرون(outdoor) شهری است. از این نوع صفحه نمایش ها برای نمایش نتایج مسابقات و بازی های مختلف از جمله فوتبال، بسکتبال، والیبال، تیراندازی، شنا، تنیس، اسب سواری و سایر ورزش ها استفاده می شود. اسکوربورد ورزشی باید دارای قابلیت ضد ضربه باشد زیرا در اکثر مکان های نصب شده احتمال برخورد شدید توپ وجود دارد. تابلوهای امتیازات فضای باز در ابعاد بزرگ و غول پیکر تولید می شوند، زیرا باید صفحه نمایش آن در سراسر استادیوم قابل مشاهده باشد. به عنوان مثال اسکوربورد ورزشگاه آزادی علاوه بر ابعاد بزرگ و چشم نواز، دارای زاویه دید 165 درجه است. زاویه دید و شدت نور اسکوربورد ورزشی از نکاتی است که در هنگام خرید باید بررسی شود.

برای مشاهده انواع نمایشگر شهری به سایت نورونما مراجعه نمایید. در این سایت فروش نمایشگر شهری صورت میگیرد که برای دریافت اطلاعات بیشتر لینک زیر را دنبال کنید.

https://noronama.com/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C/

  • ۰۱/۰۷/۲۴
  • نسیم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی