مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

در اینجا مطالبی که فکر می کنم مفید هستند را بیان می کنم.

  • ۰
  • ۰

چسب آپارات از لاستیک اتیلن پروپیلن ساخته شده است که در اتصالات شینه، عایق اتصال معمولی، تعمیر کابل آسیب دیده و آب بندی رطوبتی برای اتصالات فشار کم، متوسط ​​و بالا استفاده می شود. نوار چسب Apart یکی از پرکاربردترین محصولات گاما صنعت است. در مورد جنس نوار آپارات باید توجه داشت که از لاستیک اتیلن و پروپیلن ساخته شده است که طول عمر بالایی دارد.

نکات استفاده از چسب آپارات:
نکته ای که در استفاده از چسب آپارات باید به آن توجه کرد این است که باید 30 درصد کشیده شود و دور کابل پیچیده شود و در صورت امکان با سشوارهای صنعتی گرم شود.
یکی دیگر از مواردی که قبل از خرید چسب آپارت باید به آن توجه کرد، عرض و طول این محصول است. این محصول دارای روکش نایلونی است که به راحتی قبل از استفاده از نوار اصلی جدا می شود.
بعد از پیچیدن اولین دور نوار روی کابل، دور دوم را به اندازه 1/2 دور اول بپیچید و ادامه دهید. لازم به ذکر است زمانی که نوار را دور کابل می پیچید باید آن را کشیده و تا حد امکان محکم روی کابل بپیچید.

ویژگی های چسب آپارات

  • طول 10 متر
  • عرض 19 میلیمتر
  • ضخامت 0.5 میلی متر
  • قدرت دی الکتریک KV/mm 40
  • مناسب برای تعمیر کابل تا 46 کیلو ولت
  • مقاومت در برابر دما از -40 تا +90 درجه سانتیگراد

چسب آپارات مخصوص عایق برق است که بسیار انعطاف پذیر و در برابر ترک خوردگی مقاوم است که عمر مفید این نوع کابل 5 سال می باشد. چسب آپارات در اتصالات باس بار، عایق بندی اتصالات معمولی و آب بندی رطوبتی برای اتصالات فشار قوی و پایین استفاده می شود. هنگام نصب، پس از پیچیدن اولین دور نوار روی کابل، 1/2 دور دوم را روی دور اول بپیچید و ادامه دهید، در حالی که نوار را به دور کابل می‌پیچید، آن را تا انتها بیرون بکشید و محکم روی کابل بپیچید. این روبان چندین برابر طول خود کشیده شده و حالت ارتجاعی پیدا می کند. از این نوار می توان بر روی لاستیک های پلی اتیلن، بوتیل، لاستیک های روغنی، EPR و PVC و سایر عایق ها استفاده کرد.

در فروشگاه گاما صنعت فروش چسب آپارات با کیفیت عالی صورت میگیرد. برای دریافت اطلاعات و مشاهده قیمت محصول به سایت گاما صنعت مراجعه نمایید. همینطور برای مشاهده دیگر محصولات از جمله پتو سرامیکی می توانید لینک زیر را دنبال کنید.

http://gamasanat.com/%D9%BE%D8%AA%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9%DB%8C/

  • ۰۱/۰۷/۲۴
  • نسیم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی