مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

مهر و ماه

در این سایت در مورد دانسته های خود صحبت میکنم.

در اینجا مطالبی که فکر می کنم مفید هستند را بیان می کنم.

  • ۰
  • ۰

همزمان با پیشرفت تکنولوژی در دنیا، امکانات سمعی و بصری نیز جایگاه ویژه ای در برگزاری مناسبت ها یا مراسم ها به خود اختصاص داده و تلویزیون شهری یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات به شمار می رود.

از این رو با توجه به طولانی بودن زمان نصب، راه اندازی و جمع آوری تلویزیون شهری اجاره ای، تلویزیون شهری سیار با امکانات فراوان و زمان نصب حداقلی وجود دارد.

در این مقاله قصد داریم شما را در خرید تلویزیون شهری راهنمایی کنیم.

تلویزیون شهری چیست؟ بهترین تلویزیون شهری چه ویژگی هایی دارد؟
تلویزیون شهری، تلویزیون تبلیغاتی یا تلویزیون ال ای دی همگی اصطلاحاتی هستند که به تابلوهای بزرگی اطلاق می شوند که بر روی پایه های بزرگ در کنار تقاطع ها، بزرگراه ها، پارک ها، مراکز خرید و استادیوم های فوتبال نصب می شوند و تمام رنگی هستند. عکس ها، پیام ها و فیلم های تبلیغاتی اطلاعات را منتشر می کنند. تلویزیون های شهری از نظر کاربری به دو دسته فضای باز و داخلی تقسیم می شوند. تلویزیون های فضای باز کاملا ضد آب و تا حدودی ضد ضربه هستند و به لطف استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد در تولید این تلویزیون ها به راحتی تصاویر و فیلم های با وضوح بالا را در زیر نور خورشید به نمایش می گذارند. این تلویزیون ها عمدتاً در فضاهای باز شهری مانند میادین عمومی، بزرگراه ها، فرودگاه ها، پارک ها و مساجد استفاده می شوند. تلویزیون های داخلی عمدتا در فضاهای بسته مانند سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، سالن فرودگاه، سالن مترو و استادیوم های کشتی استفاده می شود. این بیشتر از تلویزیون های خارج از لابی است.

مزایای تبلیغات و اطلاع رسانی تلویزیون شهری

  • از مزیت های تبلیغات با تلویزیون شهری نسبت به روش های قدیمی مانند بنرها و تابلوهای منعطف میتوان به سبک و قابل حمل و نصب آسان آن اشاره کرد.
  • امکان اطلاع رسانی فوری در شرایط ویژه (فروش ویژه نوروزی، تخفیف ویژه مناسبت های خاص)
  • هزینه برق مصرفی تلویزیون ها بسیار پایین است و در آینده حتی کمتر خواهد شد.
  • قابلیت اتصال به تمامی دستگاه های دیجیتال مانند کامپیوتر، تلفن همراه، دوربین و .... .
  • آلودگی محیط زیست کمتر از روش های قدیمی.
  • تلویزیون های شهری مدرن به زیباتر شدن ظاهر شهرها کمک می کنند.
  • به دلیل ماژولار بودن آن، هر قطعه شکسته یا معیوب را می توان به راحتی جدا کرد و با یک قطعه سالم جایگزین کرد.
  • تلویزیون شهری به دلیل تحرک متون و جلوه ها در جذب مشتری، عابران بسیار موفقتر است.
  • با پیشرفت تکنولوژی هزینه تلویزیون های شهری رو به کاهش است و جایگزین مناسب و برتری برای تابلوهای فلکسی، بنر یا نئون می باشد.
    گروه نور ونما فروشنده تلویزیون های رنگی محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما خریداران گرامی قرار می دهد. تلویزیون های تولید شده توسط این شرکت کاملا آفتاب دیده اند. ضد آب (پخش فیلم در باران و برف). ضد ضربه. ضد حرارت (گرما و سرما) و گرد و غبار می باشد.و دارای گارانتی بی قید و شرط و خدمات پس از فروش می باشد. با بهترین کیفیت و شدت نوردهی در بازار عرضه می شوند. و رزولوشن های مختلف گرفته شده و در اسرع وقت به مشتری تحویل داده می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون شهری لینک زیر را دنبال نمایید.

https://noronama.com/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c/

  • ۰۱/۰۷/۲۵
  • نسیم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی